Omboekgarantie tot 28 dagen

Gewijzigde plannen? Geen probleem, tot 28 dagen voor aankomst wijzig je gratis je boeking. 

Flexibel betalen

Kosteloos in termijnen betalen? Doen we niet moeilijk over! De eerste termijn betaal je binnen 15 dagen na boeken en het totaalbedrag uiterlijk 8 weken voor aankomst.

Gratis annuleren binnen 14 dagen

Dit geldt voor boekingen waarvan de aankomstdatum over minimaal 30 dagen is, gerekend vanaf de dag waarop je boekt. Annuleren kan heel makkelijk via Mijn Roompot. Boek je een last-minute met aankomst binnen 30 dagen? Of wil je na 14 dagen annuleren? Dan gelden onze normale annuleringstarieven.

  • Omboekgarantie tot 28 dagen
  • Flexibel betalen
  • Gratis annuleren binnen 14 dagen

Reviews

rating-pie

Nautisch Centrum Scheveningen scoort gemiddeld een 8,4

We hechten veel belang aan de vakantiebeleving en feedback van onze gasten. Daarom tonen we alleen beoordelingen van geverifieerde gasten die daadwerkelijk bij ons boekten en hebben verbleven. Zij gaven hiervoor hun schriftelijke toestemming en worden niet betaald. Beoordelingen worden op geen enkele manier beïnvloed. Beoordelingen met een 6 of lager worden handmatig getoetst en verwerkt. Ze worden niet allemaal gepubliceerd. Het gemiddelde cijfer is berekend uit 132 beoordelingen.

  • Algehele verblijf
    8.5
  • Gastvrijheid
    8.2
  • Onderhoud
    8
  • Schoonmaak
    8.1
  • Vakantieverblijf
    8.4

Bekijk 132 reviews

Naam: Geverifieerde gast
Datum: 16 november 2024

Het lijkt soms mooier dan het is

Inrichting van het appartement was aan vervanging toe, installaties niet in optimale conditie ( sommige stopcontacten los, verwarming maakt geluid en het blijkt de de waterdruk onder 1 bar is) diverse elektrische apparaten hebben geen ledje ( wel of niet in bedrijf) gevaar voor kleine kinderen. Verlichting op balkon was defect ( werd niet gerepareerd) en sommige lampen deden het op een moment wel en dan weer niet. Al met al wordt hoognodig tijd voor renovatie. Zo verhuur ik geen woning.

rating-pie
Naam: Geverifieerde gast
Datum: 12 november 2024

Gezellig weekend

De accommodatie was groter dan we hadden verwacht, alles was aanwezig en de locatie was de ideale uitvalsbasis voor een gezellig weekend!

rating-pie
Naam: willem
Datum: 11 november 2024

3 nachten slapen voor bijna 600 euro

We hadden een bed met een oud en/of te dun matras, je voelde de lattenbodem ! Ook de kussens waren aan vervanging toe, veel te dun ! Het enorme grote hoekbankstel is totaal niet geschikt om op te zitten, zeker niet voor 70+ ers zoals wij.

rating-pie
Naam: Anja
Datum: 08 november 2024

Een weekje Scheveningen.

Het app was prima er waren geen gebruiksaanwijzingen van de apparaten helaas ,ook niet in de app. Verder werd er iedere dag geboord en getimmerd wat niet bevordelijk was voor onze rust ,waarvoor wij gekomen waren. Al met al viel het een beetje tegen zodat na weer een ochtend boren wij op donderdag de spullen hebben gepakt en naar huis zijn gegaan.

rating-pie
Naam: Marga
Datum: 08 november 2024

Het appartement was geweldig, maar dat er geen eigen receptie is, is super lastig. Dat je eerst naar Vakantiepark Kijkduin moet rijden om de sleutel op te halen bijv. Wij zijn met de auto en dan is dat geen probleem maar anders?!? Het is niet rolstoelvriendelijk in ieder geval. Wij hebben een lastige communcatie gehad door het niet kunnen bereiken van Roompot gastenservice. . Maar wat mij enorm heeft gestoord is de boeking op zich. Ik boekte via Bungalow specials, heb gebeld met iemand van Roompot die het voor mij heeft afgemaakt/geboekt. Ik wilde vroeger aankomen, dat kon niet. Ik had lakens bijgeboekt en opmaak. Stond voor 2 pakketten 43.50 op de rekening, maar opgemaakt waren de bedden niet! Dat werd nooit gedaan zei de mevrouw die onze handdoeken later kwam brengen. Die waren vergeten in het appartement klaar te leggen. Op mijn roompot staat ook vermeld niet dat ik handdoeken en lakensets had bijgeboekt bijv. Daar was dus gedoe om. Toen ik moest bellen omdat mijn man later uit het ziekenhuis kwam dan we dachten, was er wel begrip dat we ipv 10 uur om 12 uur het appt mochten verlaten. Alleen de toegangskaart was toen niet meer geldig en gelukkig was en iemand van het onderhoud die mij weer het gebouw heeft in geholpen toen ik alvast iets in de auto was gaan zetten. Mijn man zat in het appt, helaas gehandicapt nu, ik had mijn telefoon niet bij me, en verbeeld je dat die meneer mij niet had geholpen, dan stond ik in de garage.......

rating-pie
Naam: Geert
Datum: 08 november 2024

Een midweek in Scheveningen

Moeilijk zoeken naar ingang parkeergarage en parkeerplaats. Dank zij hulp van jullie vriendelijke schoonmaakster is alles goedgekomen.

rating-pie
Naam: Maarten
Datum: 06 november 2024

Spijtig lawaaihinder

Het appartement is niet geschikt voor verhuur. Het is gelegen boven een restaurant en net onder het appartement is een polyvalente zaak die Roompot gebruikt voor zijn alg vergaderingen maar ook als feestzaal. In dit laatste geval doe je geen oog dicht van het lawaai. Wij zijn na een nacht terug weggegaan. Roompot wil in deze ook geen vergoeding geven. Mooie reclame … men zegge het voort.

rating-pie
Naam: Geverifieerde gast
Datum: 02 november 2024
rating-pie
Naam: Harrie
Datum: 01 november 2024

Appartement Scheveningen

Het was de tweede keer dat we in exact dezelfde appartement zaten. We wisten dat het ruim was en dat het luxe was. Ook de omgeving van stad en strand kunnen we enorm waarderen. We wisten wat we konden verwachten. Mijn tip is wel om dit appartement nog eens goed te bekijken want hier en daar zie je al wat slijtage in de vorm van scheefgezakte deurtjes, matig vies douchegordijn en een vloer die het en der wat sporen van slijtage laat zien. Ik denk dat wanneer hier wat aan gedaan wordt dit appartement de luxe uitstraling behoudt. Tip 2: iets van een lamp in de douchecabine.

rating-pie
Naam: Ashley
Datum: 01 november 2024

5daagse vakantie

Ik wou badderen, deed warm water het niet, ik volgende dag monteur bellen moest ik zelf resetten, die avond opnieuw badderen weer koud water, 3e dag monteur gekomen gereset en toen deed hij het wel maar volgende dag was het vakantie verblijf al voorbij dus wou die avond niet meer in bad! En aankomst geen lift alleen maar hoge trappen niet erg kind vriendelijk! Als alleenstaande zelf de buggy, koffer en de kids mee naar boven nemen was niet te doen 3x op en neer moeten gaan, zelf de appartement was prima en mooie plek, bij uitchecken zou ik worden opgehaald met de auto en die persoon had pech, (band lek) ik kon nergens me koffers even achterlaten want er was geen receptie dus eigenlijk verwachten jullie van mij dat ik buiten een uur gaat wachten in de kou gelukkig was er 1 vrouwelijke medewerker en die was een topper ze heeft me enorm geholpen met in en uitchecken zij verdient opslag ! Ik mocht van haar namelijk binnen blijven tot dat mijn vervoer er was! En als laatste misschien handig om aan te geven dat er wel een wasmachine en droger aanwezig is op bepaalde huisjes!!! Nu zoveel kleding meegenomen wat niet nodig was Dusja wil wel nog keer boeken maar niet meer met kids!

rating-pie
Omboekgarantie tot 28 dagen

Gewijzigde plannen? Geen probleem, tot 28 dagen voor aankomst wijzig je gratis je boeking. 

Flexibel betalen

Kosteloos in termijnen betalen? Doen we niet moeilijk over! De eerste termijn betaal je binnen 15 dagen na boeken en het totaalbedrag uiterlijk 8 weken voor aankomst.

Gratis annuleren binnen 14 dagen

Dit geldt voor boekingen waarvan de aankomstdatum over minimaal 30 dagen is, gerekend vanaf de dag waarop je boekt. Annuleren kan heel makkelijk via Mijn Roompot. Boek je een last-minute met aankomst binnen 30 dagen? Of wil je na 14 dagen annuleren? Dan gelden onze normale annuleringstarieven.